fredag 25 november 2011

Robin gråter och sminkar sig. han är en man?? haha ja..


ååååh är så sjukt taggad inför ikväll !! kan inte klockan bara bli 8 ?? så himla bra show robin kommer bjuda på!! släng dig i väggen alexander bard ! Haha.. i en intervju på tv4 play så berättar robin för kameran att han började nästan gråta igår på repet när han sjöng till sin pappa, men att det är MANLIGT att gråta ;) sen avslutas de hela med att han ska gå in o sminka sig.. "...-vilket också är väldigt manligt!" haha

gråta o sminka sig är den ultimata mannen?? enligt robin så :)

de gick suuuperbra att jobba idag! det var ju bara första dagen så jag är nöjd! lite lära känna dag, och jag ska få jobba kvar fram till jul. superbra.. de blir nice :) fick också den otroligt smickrande kommentaren "snyggaste vikarien EVER" av en elev idag.. det värmde ;)

Nu ska ja mysa ner mig me grey's tror jag.. dr sheperd är inte att leka med.. nu vet jag att ja stava fel men vet inte hur de stavas.. haha

ha en mysig fredag! de ska vi bland alla kattspyor och kattbajs! Dagens lunch-middag-kvällis = dumleklubbor. bra diet (Y)

puss o kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar