torsdag 24 november 2011

Utmanande dag


hey man !! :D

igår somnade jag vid halv 5-snåret. halv 7 gick jag upp för att köra lillasyster till tåget i grästorp. Jag har fått en enda uppgigt denna veckan när mamma och pappa är borta, vilket var att köra henne till tåget så hon kommer till skolan idag. Självklart missar hon tåget. jag är ta mig sjutton HEELT misslyckad haha ..

Men jag satte henne på en buss o sen var det problem solved :D Sen åkte jag hem o somnade igen , och idag ska ja göra en lite jobbig grej faktiskt. men min tildis är med så de går bra :) hon ringde mig 7 gånger i morse (haha) så de va kul. att vakna till de liksom.

Hon hade faktiskt nåt att säga denna gången! Mamma annika hade ett litet jobberbjudande åt mig på skolan i herrljunga , att vicka som musiklärare :) :) superkul !! ska ringa henne sen o se hur de blir. Snällt att tänka på mig!

Nu ska ja sluta skriva o gå o duscha , för de gjorde ja sist innan milennium. Bra dag hoppas jag på med många steg framåt i utvecklingskurvan över livets lite jobbigare utmaningar , gilla :)

Ha en bra dag! Missa inte idol imorgon. Robin ska sjunga till sin far James som hyllning. Han är verkligen värd en hyllningssång för han har kämpat för Robin och hans syskon och låtit dom hålla på med vad dom ville genom uppväxten. Det är till väldigt stor del för James som Robin är där han står idag . Han ska sjunga You raise me up till sin pappa, och Let me entertain you till fansen. RÖSTA PÅ ROBIN !!

Massa pussar o kramar!
/Lisa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar