tisdag 22 november 2011

Vilken dag är det idag?

fett snygg blogg :) försöker inte sticka ut, o försöker inte va ful (haha). helt lagom o helt LISA ! blev chockad när ja logga in idag för ja är van att mötas av den svarthåriga fröken på förstasidan , men icke! där var blondie !

shit. ett tecken på arbetslöshet som är väldigt avgörande är just det jag uppnått nu. jag vet inte vilken dag det är xD jag skulle gissa på tisdag ? men jag vet verkligen inte. HAHA

Jättedumt/pinsamt/patetiskt/oförlåtligt/hemskt/fettwaistad men vet ni VAD? jag är helt nyvaken .. kolla in klockan . jo , ja måste vända rätt på mitt dygn :( shit mama va patetiskt de är att va ung o dum. fast i och för sig så har jag ca 3 veckor på mig att va så omogen ja kan för sen turnar jag twenty ! vill men ändå inte. ja vill va barn jänmt , åka 16-19 på tåget , ha en anledning att va barnslig ! ja, ja. jag slutar inte med det ändå.

idag mina vänner ska mamma o ja BAKA LUSSEBULLAR :D :D :D yippie!

Måste bikta mig med. jag har slarvat som en gnu me träningen. alltså väldigt mycket. detta är tredje dan ja inte gör nåt på , men jag är småsjuk hela tiden. de är skitjobbigt men de ligger o köttar undermedvetet hela tiden .. imorn hoppas ja kunna komma ut. ja kan ju inte påstå att lathet inte har nånting med detta att göra.

ha en dunderdag allihopa ! I will try , even though it's over soon!
pussis o kramis
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar