tisdag 22 november 2011

WOHOW :D

WOW ! kolla min blogg!! TACK CHRISTINA, du är guld!! så sjukt snyggt! :D cleant på nåt vis ! de är nice :D jätte jätte tacksam! (L)

asså ja har en så asfräsch bild på christina men de går inte lägga upp bilder nu, :P haha !! alltid är de nåt.. ja säger de till henne imorn!

wee va fräscht allt blev i mitt liv me ny design :D haha.. överdriver lite! men lite iaf :D asså.. kolla precis på en så sjukt romantisk fast iof lite flashig vigsel .. ni förstår inte om ni inte ser. ja ska länka. på mitt lilla sätt , alltså att ni kopierar o klistrar in. HAHA

http://www.youtube.com/watch?v=7F9WZgTgB9E&feature=youtu.be

kolla o gråt.. när man ser killen så dog jag , grät så ja fick ligga o andas sådär intränat som när man ska föda barn för att få luft!! (haha. ja såg precis innan ja publicera att ja hade råkat skriva döda barn. sjukt hemskt , tur att ja såg xD)

IAF , va har hänt idag? JO jag har ju skrivit en låt. den är känslig men ganska bra. Sen har jag också gått med i ett band. kanske kanske inte , de kommer mer info om de inom kort isf ;)

weeebiliwee !

Nu ska ja se på Bare Bea som är en norsk film om ett gäng kåta ungdomar. seriöst , ja har sett klart nästan o de har inte hänt annat än det än så länge. men de kanske är kul , inte vet jag.

GODNATT GOSSIGO och TACK igen Christina för de fina resultatet !!

Pussiii <3
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar