fredag 18 november 2011

yiho


hey man

Hur dum är jag.. 02.44.. vänder på dygnet mer o mer för varje dag!

ligger o är ganska pigg vilket kan vara frustrerande. men ja blir väl trött snart. nåt som är ännu mer frustrerande är att mamma imorgon bitti kommer väcka mig igen (som idag) för rörmockaren ska in i mitt rum o greja, de är inte de första man vill höra när man sovit jättelite och oroligt hela natten.. men så är det!

Jag kände mig dålig idag, och har gjort det i några veckor nu. jag tror ja dras med något, så ja somna i mamma o pappas säng innan o sov till 1 typ. orkade inte träna för ja kände mig så seg o dålig o förkyld. men sen städade ja garren o jäklar vilken fart de blev i skallen, så kvällen avslutades med 4 km svettig powerwalking på bandet och massa superroliga gamla videofilmer på familjen.. myspysig film på lillasyster som dansa gärnet te dansband som två-åring, finns på fb..

de känns riktigt gött o va igång me träningen igen!!

Ja kom o tänka på nyårslöften.. kommer ni ihåg era från förra året ? de gör inte jag, och tänker nu skriva ner mina eller skita i de helt. har aldrig provat det så de kanske blir hur bra som helst. sen tror jag att man kan få hjälp hur allt än ser ut från ovan så de spelar ingen roll va man säger på nyårsnatten.. jaja, vi får se. känner jag mig själv rätt så kommer ja dra några visor ändå!

Nu ska ja kura ner mig ordentligt o invänta några timmars sömn.. imorn blir de rensning BIG TIME av gammalt bröte i rummet.. lots of love

/Lisa <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar