måndag 26 december 2011

back on track :D


hallå ja

Nu ligger jag här i min fantatsiska säng och är glad att jag mår bra. haha.. vi kom precis hem efter lite julbord hos farmor. uäk. men ja förtjänade det! Vi svängde förbi hemmakväll o hyrde lite filmer o köpte godis. pappa sjöng med i värsta gangsterlåten som ja aldrig har hört innan. hans svar på det var: "amen vadå, jag körar ju bara." hahaha

tänk va skönt allt är egentligen. jag har fortfarande lite små ångest över nyår. Valen är vara med tjejerna eller malmö i kollektivet. okej detta kommer låta sjukt töntigt men ja ska bara säga vad det är.. för jag hade verkligen velat åka till kollektivet o va i skåne på nyår, men hur töntigt det än låter så kommer det nästan bara vara par där. inte för att jag inte skulle kunna hantera det, men jag vet att jag kommer tycka de är jobbigt att sitta med känslan att vara ensam när nästan alla andra har sin respektive med sig. låter det sjukt nördigt? jaja, då är jag väl en nörd.. men jag känner ändå att det kommer bli jobbigt så därför kanske jag kommer vara hemma istället. jag är inte helt känslomässigt stabil än, eller ganska långt ifrån, och det gör allt mycket jobbigare.

men utöver den beslutsångesten så är jag lycklig.. över mitt liv, min familj, att jag har en plan med mitt liv även fast det är lite dötid mellan .. men de är spännande! life is exighting :)

det enda jag kan tycka är jobbigt med mig själv som person är att jag är så sjukt impulsiv så det är ett skämt typ.. och då menar jag inte i shopping typ utan i handlingar. något att jobba på. det är inte alltid positivt att vara ärlig och slänga ut hela sitt hjärta nån gång ibland bara för jag känner att det är rätt där och då!

nu ska ja kolla på oc o varva ner. imorn blir de mellandagsrea och senare häng hos jullan.

huvudsaken med detta inlägg är att jag är lycklig över att vara där jag är, och att jag efter nästan 5 år i ett kanonförhållande börjar växa som en självständig egen individ och är inte beroende av någon annan än mig själv. och min familj.

hoppas verkligen att alla mår bra!
puss o kram <3

1 kommentar: