torsdag 1 december 2011

big weekend


efter en väldigt trött dag på jobbet med tanke på att ja valde att sova middag hundra timmar igår så ja inte kunde somna senare på kvällen är jag nu hemma. Jag har lite ångest.. vet inte va ja ska ha på mig, va ja än har ser ja ut som en idiot o håret är cpfake. kan ja inte få känna mig snygg, de hade vart nice!! Götlaborg imorgon som sagt..

schemat är ännu lite oklart.
1. tåg till göteborg. vet ej när.
2. hinna hänga o mysa me lite goa göteborgare innan idol om de finns tid.
3. IDOL me delar av Robins familj och släkt.
4. Chillipill, se hur kvällen slutar, men måste pussa på Julia i alla fall.
5. Övernatta hos Anna Larsson (:D) o se hur hon bor i Göteborg.. Mycket roligare än att åka hem!!
6. Spendera lördag förmiddag med Anna, sedan ut på andra ännu oklara utflykter. De löser sig, Gbg är för bövelen Sveriges näst största stad! Nån måste ju vilja va med mig!
7. Kaaaaaaaanske in på jul på liseberg, men hoppas på ett sätt inte.. Vill inte gå dit med 3 par... faaail och magont ju! Men på kvällen ska jag i alla fall åka hem med Julia och Kamel i bilen!
8. Home sweet home
9. Vakna (gärna) upp på söndagen inför rep o jam me de kanske snart startade bandet!
10. NY VECKA.

Det är min helg. Hoppas er är spännande med? Jag gillar att inte riktigt ha hundra koll ibland.. Konstigt nog, jag som var världens kontroll-freak innan! Skulle ha allt i kalender och tider satta för minsta toabesök.. haha, inte riktigt. Men nästan! Nu är det spännande att inte riktigt veta, för man VET ju att det löser sig ändå! Det är Stockholm som har gjort mig sånhär.. Tack noll-åttor!

Nu ska ja fortsätta ha ångest över vilket tåg ja ska ta, va ja SKA HA PÅ MIG, hur allt blir med mera.. ja fattar inte spårvagnar.. bara tunnelbana :(

Puss o kram på er gossegrisar!! <3
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar