onsdag 21 december 2011

förstorat läpparna...? jaha :D


okeeej .. dags att klargöra ännu en sak. Jag har nu fått komplimanger från flera helt olika håll i ca 2 veckor för att jag har så fina fylliga läppar, o folk tror ja har förstorat dom!!! Jag har INTE förstorat läpparna.. hahaha!! så sjukt komiskt. däremot har ja börjat måla dom ganska ständigt för ja tycker de är snyggt me lite rött eller glansigt! Men seriöst. så feta är dom ju inte! haha

har precis kommit hem nu efter lite julshopping me mammi. ja är nu klar! känns bra. åkte dit o hade inget, åkte hem o hade allt! nice.. sen fick ja ett skönt samtal av Denise och ett kanske ännu skönare av Rapunzel.. eller Minea menade jag! Jag saknar dom och ska hälsa på så fort jag kan efter julstöket.

Denise är en så fin människa! Världens varmaste hjärta och värnar om allt och alla. Ändå tar hon ingen skit och säger ifrån så fort nåt är fel samtidigt som hon är ödmjukheten själv.. jättebra egenskap hos en människa!!

musikaffären hade dock inga pedaler inne som ja skulle köpa te mitt nya casio. Dom var även SLUT på grossisten :S hmmm.. undrar när jag ska få den jäklans pedalen egentligen ..

men ja kom hem med en helt ny nyårsoutfit! RÖDA SKINNBRALLOR !!! så sjukt snygga. när moa lignell sjöng When I Held Ya live i stockholmsstudion första gången så blev ja helt såld på hennes bralls , men hon visste inte vart dom var ifrån. idag knallade jag in på cubus o där hängde dom som i en spotlight mitt framför näsan på mig :) 400 kr fattigare men ändå så glad för det var något jag verkligen velat ha och inte trodde ja skulle hitta! lycka!

okej. objektivt? lycka.. haha xD

sen köpte ja en fel kortärmad skjorta svart genomskinlig som var ascool till dom me knappar ända upp te dubbelhakorna.. de blir snyggt me klacks!

jag har antagligen börjat bli sjuk.. kände i söndags att de blåste iskallt rätt in i öronen och nu har jag börjat få lock hela tiden plus att de värker i öronen :( orka sjukdom nu..

med andra ord, kvällen blir i lugnets tecken. vilket jag älskar. de hade den blivit ändå! Nu ska ja göra nåt annat än detta , hoppas ni mår bra fina läsare. så galet nyfiken på vilka ni är? tänk om obama läser min blogg. troligtvis gör han det!

Puss o kram på er, glöm aldrig bort vilka ni själva är genom all skit som kan drabba er genom livet! Tappar man bort sig själv har man problem sen. du själv är det viktigaste du har!

kärlek!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar