söndag 4 december 2011

helgen i göteborg


okej, helgen

blev inte alls som den skulle.. men den blev bra på ett sätt ändå!

Idol va sjukt. skandinavium o sån känsla. robin är i final och jag undrar varför jag inte fattar, när han ringde mig från bilen efter sin audition o malmö o skrek: "STOCKHOLM BABY!! HAHAHA" så visste jag med hela mitt hjärta att antingen går han med men hoppar av, eller så går han in med hela sitt hjärta och köttar bort allt motstånd fram till finalen. nu är vi där på fredag. what?

ska bli gött att få stötta honom och sitta bänkad.. men hurrni. vi har lovat robin en sak, på fredag så behöver ni inte rösta. jag skulle hälsa alla jag kände och som röstar på robin att inte göra det, han skulle bli så glad om han fick en andraplats av massa olika själ. så nu vet ni hur de ligger till. :)

efter idol i fredags gick jag och Johan som jag satt brevid hela kvällen (en av dom fyra killarna i världslegendariska pojkbandet what's up som robin o eric saade var med i.. haha) till hotellet idolerna bor på och kramade ihjäl Robin. Han var trött men nöjd! sista veckan är tydligen så fullspäckad att inte ens toabesök hinns med ungefär.. haha! De va skönt att få prata lite med honom i lugn och ro!

vi hängde lite hos julias kompis som hade lite efterfest också, ja, johan, maikel o andre åkte dit o myste o festa lite.

sen blev de inte som tänkt, ja skulle till anna men de blev inte så. :/

dagen efter blev det ändå göteborg igen och jag var i femmanhuset där dom gamla idolerna uppträdde. maikel fick inte sjunga, däremot fick han va med i gissa läkerolsmak-tävling.. haah! men vi satt mest där "backstage" o hade kul me alla störda idolerna. dom är genomgoa allihopa.

sen åkte vi hem o hälsade på i partille innan jag tog tåget hem. en känslosam resa, efter en väldigt känslosam helg. kan inte lyssna på en ballad utan att böla, and everything keeps reminding me about you.

började spela in lite på time after time med eva cassidys version. får se om ja orkar klart.. ha en bra dag annars alla!

Pussar o kramar HHEHEEH
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar