tisdag 27 december 2011

Himma ! :D


hey duuuders !!

Nu kom jag hem för en stund sen från Jullan. Vi har nu planerat new years eve! shit de stavas nog inte så.. men men don't care

mysilipys. ja hade käkat asmycket chicken innan ja åkte ändå ställde ja upp på familjepizza när ja kom dit.. dödsstraff eller i alla fall nackskött påren asså.

ja har hunnit städa mitt rum sen ja kom hem, de är gööött att göra det! Jag måste göra det varje dag :S fattar inte va som går snett jämt. men de är nice

OOOOOO ABOLI ja va ju ute o red idag :D supermys! Men all utrustning jag inte använt var helt lerig efter uthyrningen. och sadeln repad, känns sådär när man lånat ut grejer som är dyrt som skjortan. Men så är det, de va i alla fall sjukt mysigt o rida ut i skogen o bara släppa allt o alla me min lilla polli ! Sjukt kallt dock men sen kom ja på att man kanske inte ska ha sommar outfit när de är 27 december i hästvärlden heller. fläskigt

nu ska ja OC-mysa !! Myyyyysiiiiiigt jaaaaa. Och imorgon är det en tuff jävla dag rent ut sagt. 5 år sedan våran fantastiska Johan lämnade oss.. Jag ska besöka hans plats och tända ljus och bara prata med honom imorgon. Han är så fruktansvärt saknad på jorden. <3

På kvällen imorgon ska jag , mamma och elin hem till Monica och Carro på lite mysipysi :)

men nu. i'm out

PöÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar