tisdag 20 december 2011

myskväll me OC by myself


en underbar bild sen typ 3 år sen. flashbacks!

shit .. publicitet. tänk va man var efter det innan! ville att alla skulle känna igen en vart man än gick. men efter allt jag har fått se i idol nu med robin o allt, självklart finns de ljusa fina sidor! folk älskar idolerna och skulle in princip kunna dö för dom (som allt annat när man är typ 15 bast, haha been there done that) men de finns ju mörka sidor med. jag skulle inte vilja byta ut att kunna gå och köpa mjölk själv utan problem för nåt i världen. absolut är de en dröm att bli artist, men jag tror inte ja skulle kunna hantera det i nuläget! man måste verkligen veta vad man ger sig in i innan man gör det! mjölk e gött

haha

imorn när mamma kommer hem ska vi åka o köpa mina första julklappar. ja tycker de är rätt tidigt. ja har ingen stress alls inför jul! de är en familjegrej som ska va mysig o ja tycker man kan börja stressa me allt när de är typ 2 dagar kvar! de hör till! de tycker ja bara e mysigt, sen bara man släpper allt på kvällen, o i år ska vi åka på midnattsgudstjänst igen. så mysigt!!

annars står allt rätt still just nu, ja har damp på mitt underbara nya fantatsiska fina piano för ja inte får ljud i datorn. men vi drar till musikaffären imorn o kirrar de ja o mamma :D så kan ja spela in eget material istället för alla sketna covers som ja spyr på snart. de blir GÖTT O FETT O NICE!

puss på er allihopa! Vi hörs imorn!
Keep on rocking

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar