torsdag 22 december 2011

nattidags


ååh kolla denna gamla bilden.. haha! den är lite mer än två år. vad det händer grejer på kort tid..

visst blir man glad när andra blir glada!! varför uppmärksammar man inte varandra mer.. i och för sig så kanske det inte hade blivit så uppskattat som i dagens samhälle här idag om det upprepades dagligen. oj, den där meningen fattade inte ens jag!!

Nu ligger jag ensam och kollar på OC o har käkat chips. Städat hela rummet o blekt håret. you herd me, blekt håret. de blev bra, färgade utväxten! o drog ner lite i längden, de tar ju inte åt sig nån färg mer men de blev ändå en nyans ljusare o nu återstår bara hur många timmar till jag kan få ha kvar mitt hår :)

julgranen kom in idag o blev påklädd. kul bara att tre huligankatter slåss om julgranskulorna o bondar med varandra för att få ner dom. knäppisar..

förresten är ja galet stolt över min fina vän Mickis som nu ligger ute på Itunes! Sök på Mikaela Starkman eller skriv Lily song. Lyssna på hennes fantastiska låt!!

Nu ska ja snart bli trött, lite mer OC.. jag är trött på att vara ensam nu.

God natt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar