onsdag 14 december 2011

nu kommer joey


idag fyller världens bästa NICKE 20 ÅR!! GRATTIS.. Så avis på hans datum, 14 december skulle ja vilja fylla år. eliiiit

snart kommer je hem.. om ca en halvtimma. tycker de är jobbigt men samtidigt ganska skönt, ska passa på att komma ut o rida lite nu när ja behöver rensa hjärnan som mest ungefär. han är go den pollisen

idag är min känsla i magen argargargargarg. sådär gött arg ändå, att ja är redo att konfrontera (eller wtf de stavas) o bara va stark o inte ta några jäkla smitningar eller genvägar ur det. Jag är arg.

men vet ni. imorgon fyller jag 20 ÅR så det är faktiskt värlshistoriens sista dag som tonåring för min del. klart ja måste visa känslor! Ja är FÖRBANNAD ändrar jag det till!!

haha

nu ska ja pallra mig iväg, dom kommer väl snart som ett skott me joe i lastbilen. min fina joe.. hr svårt kan de va att köpa min älskade ponny? han är guld.. men ja vill inte ha honom längre, ja ska flytta o börja snickra career! höhöhö

hoppas alla andra mår bra. ska nog ta ett redigt befriar-inlägg sen o bara mala på om va de är som är jobbigt , utan att avslöja nåt. jobbigt men kul! Puss på er allihopa!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar