onsdag 7 december 2011

onsdag utan bil


hittade en bild på början till min fantastiska fina superplanerade inte alls onyktra tatuering i turkiet. tur att jag valde ett så betydelsefullt motiv ändå! hhaha. okej , de VAR ett tag sen . så ni vet mannen

hej allihopa!

Ny dag , nya andetag. får faktiskt säga att snön ändå piggar upp en del och gör sitt jobb!

Idag fick jag börja dagen med att klättra upp på taket o ta ner dexter. våran lurviga svarta katt, va tänker han med eller.. de va i alla fall ett gympapass sådär på morgonkvisten och jag sträckte väl antagligen alla saker man kan sträcka på samma gång!

Idag är en skön dag.. Har tyvärr ingen bil så kunde inte ta mig till jobbet, mammas är ju krockad, så de sket sig. plus att min mobil är ctörd så ja kan varken ringa eller svara..? smsa tror ja fortfarande går.. aja.

Sen ska i alla fall vi baka lite mys-jul-saker :) just nu är mamma o elin o kollar på en lägenhet till elin o susann inför kommande skolår.. så sjukt om hon skulle flytta hemifrån?? hon får inte :'( visst är hon cp jobbig men hon måste bo hemma.. de är ju min lillesyster..

dagarna går upp och ner för mig, de har svalnat en del nu o ja vet vad ja vill o strävar efter. och vet ni vad? hur illa det än kan vara, och hur mycket det än kan kännas att hela värlen bara stannar och stirrar på en, så stannar ALDRIG tiden. den saktar inte ens ner, och det är TIDEN som läker. så processen pågår genom all smärta och all sorg, utan att man ens märker det. det är positivt! Älska tiden !!

Förresten satte ja på tvn innan o såg att Samuel Ljungblad gästade på nått program. DÅ kände ja att julen närmar sig! det är verkligen samuel som representerar jul för mig nu för tiden.. (haha!) Dessutom var det ju även på hans fullsatta konsert som han och alla sjöng ja må hon leva för mig på min 19-årsdag om exakt 8 dagar förra året. så fint av dom.. och hans work-shop med oss i No Limits glömmer ja aldrig.. är ni nyfikna så sök på youtube så hittar ni.

Mamma är så go.. hon vet att ja är ledsen men ja vill inte prata om nåt med nån. så igår frågade hon om ja ville åka med henne till thn idag och "köpa nåt".. hallå eller. söt va..

imorgon blir de jobb, fredag blir de idolfinal. wow owow wowo .. trodde aldrig ja skulle få se min bästa vän i idolfinalen för 6 år sen när agnes vann, en dröm har ju alltid varit att stå där själv. men jag har ju aldrig ens tagit mig i kragen och sökt.. och nu lägger idol ner.. pissråtta

Hoppas alla får en mysig dag!
Puss o kram !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar