fredag 23 december 2011

Robin Stjernberg


Wow. Vilken ljus framtid han har min fina vän.. Han kommer att få syssla med det han drömt om och även tjäna fett bra deg på det. Det känns helt ärlig som igår när jag tittar på alla mongofilmer vi spelade in när jag hälsade på på furuboda en gång o skulle presentera varenda grej på väg till Robins rum. Typ vattenpölar, murar o skyltar. Hade kunnat läggas upp men jag är så in i bänken ful så nej! Dom har jag nog kvar själv ..

Är inte det kul hur fort man tycker man var ful när man ser tillbaka? typ 2 veckor senare! eller? helt sjukt ju, man är aldrig nöjd!! haha

Nej nu var det ju Robin jag skulle skriva om ! Han är min närmsta vän och den mest underbara människa man kan stöta på. Precis som han är i tv är han i verkligheten och han ger allt för sina fans alltid! Jag själv hade ALDRIG pallat att vara så fin som han varit mot sina fans, svara på alla mail och stanna och va supertrevlig mot alla jäämtjämtjämtjämt. Därför måste man förstå att även han får vara trött och hängig.. Jag har själv haft svårt att förstå det, och det har jag bett om ursäkt för nu , för Det är ett så galet påfrestande och socialt liv han lever från och med nu.. och han har så sjuuuuuuuuuukt mycket som ligger i luften och som bubblar så man kan inte förstå.. Då är jag glad, att jag vet att han vet vart jag står precis som för ett år sen - alltid bakom och stöttar när han behöver mig. Han är värd det.. lilla lobbin bubben som älskar ust .. haha åh

Det var skönt att se honom idag, även om han var sjukare än sjukast och hostade som en idiot och var superhes. Ändå har det aldrig funnits att klaga. Det var inga problem att köra på uppesittarkvällen enligt honom ändå. Det är en viljestyrka jag önskar jag besatt! Hur många var det som fattade hur jäkla sjuk han var idag? aldrig nånsin save:a på höga toner eller liknande, här köttas det hej vilt även om digerdöden drabbat honom !!

Detta antar jag mest är en kärleksförklaring till världens bästa vän, och en skrift (stenåldern? xD) på hur ofattbart STOLT jag är! att Robin, som var en "vanlig kille" från Hässleholm med världens finaste hjärta nu har köttat sig upp till början på sin dröm. Han ger sig inte förrens Stevie Wonder är hans förband nu ungefär. hahaha

Jag kommer alltid finnas här för dig min vän, när en efter en droppar av så kommer jag stå lika stadigt som innan och vänta på att pusha dig vidare igen. That's what friends are for !! så glad att jag har en sån dundervän som dig !!

Massa kärlek till världens bästa Stjärna, min förebild och idol.
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar