tisdag 6 december 2011

ups and downs, this is a down...


ungefär såhär trött känner jag mig på allt i livet just nu.

aj. aotch. oj. okej? smash. baam. aj. nej. varför? jaha.. aj. varför?
det är väl ungefär min höst i ord - tegelsten på tegelsten och jag har tappat kontrollen som jag alltid haft.

"I'm tired of being tore down. Then build myself up, only to be tore down again"

Allt kommer ju lösa sig och bli bra. Men detta har varit den jobbigaste tiden i mitt liv, och jag ska väl inte uttala mig än för jag är mitt inne i det värsta just nu. Folk får anta att dom vet precis vad som försigår i mitt liv och i min hjärna, men det är en person i hela världen som vet och så får det förbli. Jag är bara väldigt dålig på att bli krossad. gång...... på gång...... på gång.....

Jag älskar julen och allt, ja fyller 20 om 9 dagar, o sen nyår. men jag vill inget hellre än hoppa över hela december o ochch januari.. jag vill gå o ide och vakna efter ett bra tag när jag svalnat lite. min födelsedag är bara ett stort frågetecken hela den med.. önskar mig inget hellre än jul på liseberg !

de finns något ja önskar mer , but no money on earth could buy me thatjag vet att ja hade världens peptalk till mig själv här på bloggen att ja var en fighter o krigare o allt, men de är svårt när man inte har nånstans att vända sig. ja ältar alla mina problem med mig själv dag ut och dag in! Jag VET, att jag har fantastiska vänner, men antingen bor dom för långt bort eller så känner jag inte det stödet jag borde känna hos en vän så jag kan dela med mig av saker till dom. Jag har vissa fantastiska vänner, men jag vill inte prata om allt ändå med vissa. på nåt sätt kränker jag mig själv :S usch.. ni hör ju vilka problem ja verkligen verkar ha.

jag ler. klart ja vet att ja ler? men hjärtat gör inte detsamma, hur gärna jag än vill!

jag är nog helt ärligt bara inte van att vara ensam, och ännu mindre bli övergiven, utnyttjad och krossad.

hoppas ni mår bra allihopa, nu ska ja kura ner mig med nån go film
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar