söndag 25 december 2011

waaaaaah stressssss !!! haha


åh detta är så underbart.. ligger i min säng under täcket o bara sträcker på mig hela tiden för kroppen är helt supertrött o ögonen med.. efter detta ska ja slänga på en film o bara njuta av att jag idag inte behöver göra någonting.. helt fantastiskt!

Mamma väckte mig idag. klockan 12. såhär:

- donk donk donk!! Lisa! Nu är de mellandagsrea!! shop shop!

- ööö vart är jag okej ja kommer

har aldrig vaknat så fort eller känt mig så liten o nyfödd i hela mitt liv men nu jäklar skulle vi shoppa loss brudsen från flo.. gick ner för trappan o såg allmänt förstörd ut me tanke på nykläck-looken

- åh vad bra, har du redan hunnit duscha Lisa?

- nej jag ser ut såhär

hahaha.. vi åkte mot trollhättan o googlade på etage. haha.. dom har ju stängt på juldagen! Så vi vände , la olle hammars fina porträtt på lådan och åkte på älgsafari på väg hem. utan älgar tyvär.

väl hemma ligger ja nu som sagt o njuter av att vara mörare än mörast och längtar till ikväll då jag och min matilda ska ut! Så himla kul ska de bli! Så nu jädrar blir de att spara krafter asså!

Nu ska ja sätta på pretty woman o bara möjsa ner mig under mina täcken o 8 kuddar.. :)

God fortsättning på er alla!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar