torsdag 5 januari 2012

ångest och beslutsam


sötis gömmer sig bakom min nalle kamel. ja den heter kamel

hej hej

idag vaknade jag upp ur en farligt underbar dröm .. blev ledsen när jag vaknade men tog mig i kragen o skärpte till mig, och åkte till stallet o longerade joe!

sen åkte ja hem till familjen thorsmyr för att hälsa på självklart alla, men främst flickorna.. jättemysigt, och jag fick ett halsband minea gjort till mig av sina perlor. sötaste ungen ever.. efter det åkte jag hem och kollade på the voice med mamma o elin igen!

just nu känns allt lite stilla, jag har panikångest över att detta året inte får vara ett sånt där halvdant år. nu måste allt sätta fart och jag behöver komma in på något spår där jag kan släppa allt och utvecklas..

jag vaknade som sagt upp ur en dröm jag önskar vore sann.. allt hade vart perfekt då. jag är säker på att den hade kunnat vara sann för ca ett halvårsen, men times change people change. jag tänker inte ge mig

så magkänslan är orolig och ledsen. funderar skarpt på att lägga ner min facebook ett tag, jag får ändå bara ångest! kanske vore en bra idé då.

men jag vet vad jag vill. vart jag vill komma.. vart jag vill hamna, hur jag vill bli sedd. allt klaffar inte alltid men jag ska göra mitt ytterska för att det ska göra det..

usch detta är påfrestande och jobbigt .. jag vet att jag skriver om det i bloggen men jag vill inte prata om det. dom som vet, dom vet. och det är kanske 2 personer som står mig nära! jag måste bara få ur mig det här lite rent frustationsmässigt. men alla har väl sina problem i livet?

ska sova nu. imorgon ska jag upp tidigt och åka till stallet. där tiden står stilla.

puss o kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar