torsdag 26 januari 2012

baaaajs !!!!!!!!!! :D


shit vilken mogen rubrik!

inlägg nummer 400.. de artar sig

jag är så himla nyfiken på vilka alla som läser är!! blir alltid lika förvånad när ja ser siffrorna, bara 5 stycken per inlägg hade vart mycket för mig! tänk om typ reinfeldt läser. hej på dig isf o trevligt att du prioriterar just min blogg, känner mig priviligerad ;)

jag är så himla lost! Vill nåt, känner nåt annat. detta arbetslösande får mig att tänka WAAAY to mutch.. The Script är en bra uppfinning har jag kommit på. Dom sjunger mitt liv! Hur är de möjligt.. Det är verkligen sant, Alla låtar på sitt sätt!

jag var precis inne i mosstorp och köpte lite grejer att stoppa i käften. gött

på onsdag är det 2 år sen vår ängel Lisa flög upp till himlen.. 2 år sedan. Det känns som 10 år men samtidigt några veckor sedan. Det är fortfarande lika orättvist och kommer alltid vara.!

en script-text som jag känner igen mig i när allt är helt förvirrande är Long Gone and Moved on, favoriten just nu:

When's the day you start again
And when the hell does you'll get over it begin
I'm looking hard in the mirror
But I don't fit my skin
It's too much to take
It's too hard to break me
From the cell I'm in

Oh from this moment on
I'm changing the way I feel yeah
From this moment on
It's time to get real

Cause I still don't know how to act
Don't know what to say
Still wear the scars like it was yesterday
But you're long gone and moved on
But you're long gone
But I still don't know where to start, still finding my way
Still talk about you like it was yesterday
But you're long gone and moved on
But you're long gone, you moved on


dom är fantastiska och jag skulle ge mycket för att få se dom live nån gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar