onsdag 4 januari 2012

bra dag :D


HEJ! idag släpptes robins skiva "my versions". för ett år sen IDAG snackade vi om framtid o våra drömmar. då ville han bli artist. va hände? WOHO !!! :D

vilken bra dag de blev till slut idag :)

jag har idag: eller förresten igår börja de bra: somna kl 10 :D

sen vakna ja halv sex imorse, mådde illa som en idiot, de blåste storm i mitt rum. för ja tyckte de va mysigt me regnsmattret igår kväll.. sjukare o fötterna va iskalla! haha. men nu under dan har ja blivit mycket bättre :D

sen åkte ja till stallet o red ett dressyrpass på josen. de gick "bra".

sen åkte ja hem, sprang til brevisen o hämtade min Robin-skiva ! så sjukt bra är den .. men några låtar hade ja redan hört från hans mobil , men i helhet är den gryyyyyym! köp den om du vill ha en bra skiva .

sen åkte vi te thn ja mamma o elin, shoppade lite billiga fynd på gina rean, o ja beställde en iphone 4S :D :D superbra dag!

sen pumpade vi robin hela vägen hem i bilen också. mamma kläcker världens kommentar efter dedication to my ex, hon lät aggresiv kan va bra att tillägga haha

"FAN va bra han är eller."

ja o elin dog. de va så jäkla kul då, tonläget o allt.. ni kan ju inte höra det.. så varför sa jag det. haha

sen kom vi hem o ja käka upp en hel tuggumipåse me bubblegum. AJ min mage :( o vi kollade på the voice of sweden! skitbra program.. när var de sökningar dit?? :( haha jaja

o vi avslutade dagen med att kolla på mission impossible. tom cruise.. hur fanken klämmer man ut en sån skönhet? cred till hans mamma o pappa <3 wooooooow

nu ska ja se OC o mysa för mig själv sen sleepa!
puss o kram på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar