onsdag 25 januari 2012

btw

och förresten, vet ni? Garderoben städades, The Scrips lyssnades på. och Allt med våld!

ang Wallmans sökningen, så är jag egentligen inte så gammal man måste va. Man måste va 21, men jag var välkommen på audition ändå, med ytterst små chanser att jag skulle komma in då de gick stenhårt på 21-regeln (de hjälpte inte att ja fyller 21 i år, belive me, i tried!) men jag känner att NEJ. okej om de är sjukt bra pr för allt i världen, okej att det är en erfarenhet att söka och att det kommer finnas människor i juryn som man vill visa va man går för för, men jag tänker inte komma till Oslo för er skull och för ni lyssnat på mina låtar jag skickade o vill ha lite eftermiddagsunderhållning, jag tänker bannemig söka skolor o jobba stenhårt i år och ha åldern inne som alla andra till nästa år! Det känns så himla gött. bollen är på min planhalva ;) hahahah

PÖSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar