fredag 6 januari 2012

bye bye joey


jahaja

tog ju bort min fb igår, känns asbra! men idag kom en tjej o lånade hem joe, o då ville hon gärna ha min fb så vi kunde hålla kontakt o skicka bilder o sånt.. plus att deras stallhemsida är på fb. så hej hej aktiverat konto. jag provar en annan gång! eller så dissar jag det fast jag har den..?

de gick iaf super med tjejen som red. hoppas verkligen det kan bli något!! nu är joe på flykt igen.. no horse home.

nu ska ja snabbt in i duschen o värma mina isbitar till fingrar som gör asont att skriva med, sen ska ja se på filmen "a dog's story". har ni inte sett den.. så SE DEN! baserad på en sann historia om en vovvsing som väntade på sin husse vid tåget varje eftermiddag, hussen dog drastiskt och hunden gick och väntade på honom i 9 års tid efter hans död. så sjukt hemskt men ändå fint!

ikväll ska ja på dejt me matildis! vi ska käka på restaurang o se på The girl with the dragon tattoo. wops. läskigt!

men ja ska sova lite innan, sov 6 timmar inatt. kan inte sova. tänker tänker tänker på en o samma sak.

puss o kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar