onsdag 25 januari 2012

cp dålig dag


är såhär trött på allt just nu

haodiy haodiiy

typiskt.. grej på grej händer idag, men jag tänker inte låta jävulen ta över denna dag! nej, den skall vara ljus och fin och ingenting kan stoppa mig!! garderoben ska städas och det med våld! the script ska lyssnas på och det med VÅLD! nu kör vi..

okej ni kanske undrar varför jag är "bitter" också, och det är av två små enkla reasons.

reason 1: Jag ville igår somna tidigt, så jag tog en åksjuketablett på kvällen. jag blev trött och hade kunnat somna, men då valde jag att prata med Maikel i tele istället och somnade ändå inte förrens vid halv 2. jättedumt, PLUS att dendär jäkla tabletten antagligen härjar i kroppen än med tanke på att jag fick bokstavligen DRA mig ur sängen efter x antal snoozningar kl 12.10 i förmiddags! jag ligger nu som en död fisk o skulle kunna somna när som helst igen hahahah!

reason 2: Joe som verkat ha det så bra och sköta sig hur bra som helst senast igår när jag pratade med tjejen som rider honom ska inte va kvar där. Monica som hon heter ringde idag och sa att dom backar. back on track, - där har ni den stora anledningen till varför denna dagen blev dålig. mamma och jag skulle åkt dit idag och hälsat på men nu gör vi verkligen inte det.. nån som vet nån som söker mysig sällskapsponny som går utmärkt att rida alla genrer på, hör AV ER TILL MIG. snälla

men som sagt, mycket motgångar ger lärdomar och man går aldrig ur en lärdom utan erfarenheter. man kan inte lita på nån! jo familj men längre än så sträcker det sig inte!

det har hänt lite roliga grejer idag med, fick ett mail av Wallmans i stockholm om att de endast kallar artister till sina sökningar, men att i Oslo och Köpenhamn fick jag mer än gärna komma och söka. Ska bli riktigt kul! Hoppas på Oslo. jag kan inte danske :S

så nu ska ja försöka VAKNA TILL haha, sen städa garren o rensa ut de ja inte använder, plus hålla tummarna för Wallmans!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar