söndag 22 januari 2012

date ikväll


gick precis över tio tusen besökare på min lilla blogg, roligt ! de tänkte ja mig inte när ja gjorde den. :)

jag är supernöjd över min fina tatuering.. dessutom så kan jag titta på den varje gång jag känner mig kass och tänka framåt, uppåt! sikta mot stjärnorna no matter what! jag älskar den. den peppar!! :D gratis pepptalk , haha!

nu inväntar jag tildis, vi ska ha date idag med! men som ett gammelt gift par som vi betér oss så kan vi inte bertämma vart vi ska äta så vi åker till två olika ställen o hämtar mat o käkar hemma. haha!

vi ska också köpa lotter och spela bingolotto ikväll! kanske är turen framför oss idag? man vet aldrig :) robin gästar ju också så då blir de extra kul att spela!

nu ska ja försöka städa lite i mitt rum som ser ut som hej kom o hjälp mig. de är precis va ja känner med, men ingen vill hjälpa mig så då får man städa själv !

Hoppas alla mår bra hemma i vinterstugorna! eller ja, slaskstugorna!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar