tisdag 31 januari 2012

DENISE!


snygg elleeerrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GRATTIS min fina vän Denise på 27-årsdagen!

Hoppas du får en kanondag och blir så uppvaktad som du förtjänar att bli. Jag kan fortfarande inte förstå att Denise måste varit... 22? eller i alla fall precis fyllda 23 när jag träffade henne första gången på sjukhuset i Uddevalla när Crille var lite lätt förlamad (haha)! Det är ju nästan som jag är nu, Och hon var störst i världen i mina ögon! hjälp .. Kommer ihåg EXAKT vad hon hade på sig och allt, snacka om stalker xD MEN GRATTIS!!

idag skulle jag gå upp klockan 10. vad hände? de va underbart i min säng och jag förstod inte mig själv med vad jag hade för plan med att istället för att sova vara trött hela dagen? Så jag somnade om, och vaknade.... budumpschhhh!! 12.30....

men idag har jag en sak att göra och det är att packa klart min stora väska inför veckan, jag åker ju iväg imorgon. De ska bli sååååååååå kuuuuuuuuul att träffa Maikel igen!! Och sen till Palle, samma sak där! Åh! Och sist men inte minst, mina bästa vänner, dom som står kvar i vått och torrt, NO LIMITS!

ha en fin dag, jag kommer inte ta med mig datorn så bloggar lite mer hemifrån men sen är ja tyst i några dar . men så effektiv som jag blivit så kan det inte va några problem...... ;)

ta hand om varandra!
puss och kram <3
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar