fredag 27 januari 2012

Fredag


en gammal bild från innan scandinavium o en sjuukligt känslomässig helg

hey guys :)

idag ska ja chilla på de, läsa i min barbok o ha de härligt. man vet aldrig när man börjar jobba så därför är de bra att ta vara på sin lediga tid! Imorgon är de jobb på casa :)

ja kunde inte somna så tidigt som ja ville igår, o antar att ja inte kan de idag heller då jag gick upp kl 1..... suck.. min kropp mår som bäst om jag sover 11.5 timmar. är inte de heelt sjukt? det är då jag är pigg hela dagen o somnar ca. 12 timmar senare. snacka om att jag lätt sover mer än en tredjedel av mitt liv, typ hälften! det är ju hemskt.. måste ställa klockan! men jag hade en plan me detta, de finns inget värre än att va trött en jobbnatt, så efter imorgon ska ja vända rätt det! :)

inatt då när ja inte kunde sova så tog ja fram datorn o pianot o spelade in lite. men de gick inge bra så ja la ner skiten igen.. jag har typ 5 färdiga låtar som ja bara vill spela in! Men så skiter de sig för ja är okunnig me allt annat än piano o sång. sjukt tråkigt att spela in otighta grejer så de får väl bli en akustisk skiva. :( men men, bättre än inget!

sitter för övrigt o kollar igenom en av mina 20-årspresenter från mamma som var ett jättefint album med bilder från alla mina 20 år i ordning.. jätterolig livssummering! då kan man gå tillbaka och se allt som hänt mina 20 år om ja skulle glömma ;) haha

nu ska ja fortsätta göra absolut ingenting, vara chaffis ikväll så hör av er om ni vill ha sjuts! Och jag Hoppas även att ni mår bra som vanligt! :)
Puss o kram <3
/Lisa

2 kommentarer:

  1. Hej fina Lisa! Vill bara sända en kram :-)/ Ylva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Ylva, och TACK!! Har förstått att du mår bra nu på facebook, vet inte riktigt vad det var men jag är jätteglad att det är bra igen!! Kram tillbaka !

      Radera