lördag 7 januari 2012

go dejt o nu ledig dag!


hey duders

idag vaknade jag igen, tack gode gud!
ja var ju på dejt igår. åh va mysigt vi hade de ja o martin! plus att vi träffa vår gamla lärare på bion. Sara, dansläraren, hon kallade mig för Ulla genom hela produktionstiden för att jag hade hennes mammas kompis (Ullas) klackar på mitt solo. dom gjorde förbannat ont o ja hade blåsor upp till knäna ungefär! Men matlis o ja stog o käka popcorn haha, så hör jag: "ULLAAA!" de roligaste är att ja vände mig om o reagerade på det namnet xD haha! jättekul o prata med henne lite!

matilda o ja käkade först black and white me potatisgratäng på rhodos, m-m-mm. men min magge fick en chock för ja hade inte ätit på 12 timmar. men de va gottit.

sen gick vi som sagt på filmen "flickan med dragontatueringen" haha.. den va bra men tycker de är lite flashigt av amerikanerna att göra om våran svenska film och att den är typ exakt likadan. but thats the US :) den va grym! (tycker faktiskt svenska är bättre men)

idag vaknade ja sjuk i halsen, men de är lite av en vana. gick ner, kollade på the voice, o upptäcker att mammi bakar bullar :D åh! möjsigt.. sen att vi idag skulle äta min favoritmat gjorde inte saken sämre, plus att jag inte har en grej på mitt schema idag. heeeeelt ledig. :)

imorgon får vi se om jag åker till jönköping o ser på Robin! Hoppas i så fall han är lite ledig efter så vi kan käka eller nåt, han har inte mycket luckor nowadays !! men de är jättekul för honom :D det är ju trots allt en dream come true

nu ska ja städa lite, ta en tuppis tror jag, och bara njuta av min ledighet. OC? ja de lockar med. åh älska livet!!

Hoppas Joe mår bra hos den nya familjen!
Puss o kram på er<3

(och tack för igår matilda. du vet precis vad en kvinna som jag behöver. åh ja dog hahahaha! xD ska gå nu. måste.. döda. PUSS)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar