lördag 7 januari 2012

jönköping imorgon


haha kolla in de grymma rebuset på robins present. vad får ni ihop det till??.. ;)

heej heej!

nu ligger ja här som ja gjort nästan hela dan o är tröttis i ögonen. ska försöka sova snart, för imorn ska ja upp tidigt. 9 :S. haha.. skoja!

vi ska åka till jönköping som sagt o kolla på Robin. o eftersom han inte läser min blogg förutom om ja säger det nån gång så kan ja erkänna att elin o ja åkte o köpte en skivsläpp-present åt honom. hmm.. wonder what that could be? jovars.. efter den tiden jag känt honom så vet jag bara en sak som GARANTERAT är uppskattat när som helst på dygnet. ni får se imorn, bara för ja avslöjar va de är så läser han säkert idag av en ren slump!

ja o elin åkte som sagt för att inhandla denna saken till honom plus godis förut. vi åkte först till shell, detta har ja skrivit på fb redan, men när vi skulle till bilen så kom jag på att nyckeln låg i min jackficka och jag hade fulla händer. så samtidigt som jag o elin kom närmre bilen så försökte jag mig på en harry potter "mind-opener" (I SMYG!!!) samtidigt som vi snackade. ja koncentrerade mig som fuck, o VIPS! "pip-pip!" UPPLÅST!!? tvärstannade.

-"Elin... öppnade jag precis...*svälj*.. bilen? :S"

-Va, nej ja har nyckeln här.

ååååh va hon dog när ja förklarade varför ja såg ut som ja hade sett ett lik i ansiktet efter det hahahahhaah!! kul grej. ja trodde verkligen de va ja som öppnade, perfekt timing.! (xD)

nu ska ja sätta igång ett OC-avsnitt o sova ut tills imorgon när vi åker o ser på lobbis i jönköping. även Moa Lignell ska va där så de ska bli kul att träffa henne igen :D o amanda fondell.

godnatt på er alla!
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar