tisdag 3 januari 2012

sjuk mannen


hej ..........................

igår spelade jag in och allt kändes asbra, hade lite go dist på rösten o kunde ta allt jag ville även om de fanns massa småsaker som ja aldrig blir nöjd med för ja inte orkar ta om hundra gånger o klippa lat som jag är ;) MEN de stora mysteriet är hur fort man kan bli sjuk egentligen? ca en kvart efter ja va klar me inspelningen så kände jag hur in i bänken ont de gjorde att svälja! nu ligger jag här med nåt som kan blomstra upp till en fin halsfluss om jag känner mina mandles rätt.

konstigt. men tack för jag fick va frisk hela inspelningen :)

idag blir det alltså, OC hela långa dagen plus morgonrocken och två täcken på varann i sängen plus massa gosiligoos från mamma ;) chokladpudding , check .. haha

hoppas alla är friska o krya där ute, det blir jag nog snart med! Puss o kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar