söndag 29 januari 2012

sööööö*gäsp*ndaaaag


HEEEEJ!

igår kväll slog det mig på kvällen, jag är arg arg arg på en person i hela denna värld. hur kan man kasta bort så mycket energi när man kan vara glad istället.. helt löjligt. jag älskar mitt liv och är arg men fruktansvärt lycklig!! knöt ihop säcken. :)

igår var en händelserik kväll.. jobbade på casa, riktigt riktigt fräscht de har blivit sen kronan köpte upp det! tre våningar med bar på varje. hur snyggt som helst! Jag jobbade i rockbaren med Rasmus och de gick bra hela kvällen! Lite småincidenter händer alltid med arga kunder och flygandes bankdosor in i baren med mera, men sånt får man ta! det är ett roligt jobb :)

mamma hämtade mig o jesper o martina hängde med i bilen. martina skrev ett sms till mig när ja fråga om hon skulle ha sjuts. haha:

"får jag sova hos dig!!!!!"

hur många ser det som en fråga? mer en order.. skön tjej, hon sov hos mig i alla fall! Vi kom hem vid 4 och åt lax me örtsås o pasta. somnade väl vid 5 tiden och då slog de mig hur arg ja var :) de va skönt att komma på det! då somnade ja gött. vi vaknade halv 12 idag och åkte o käka pizza och snackade om allt möjligt. nu ligger ja hemma i min säng o vill inget hellre än att somna, MEN idag är den stora dagen, dagen jag ska vända rätt på dygnet.. de ska bli gött om de går äntligen haha! Hatar att ställa klocka när man inte ska göra nåt ändå!

och imorgon startar en kanonvecka! Martina frågade mig, aa va ska du göra i veckan då? - Jag ska först till göteborg på onsdag, sen åker jag till falkenberg på torsdag, och sen åker jag till malmö på fredag-söndag. "haha, jag hade väntat mig ta de lugnt typ.."

de blir king!!!

Ha de bra alla, puss och kram på er! Som sagt, glöm ALDRIG bort vem du är. det är det finaste och mest värdefulla du har, kan du inte älska dig själv så kan du inte älska andra heller.. du är perfekt precis som du är! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar