måndag 2 januari 2012

spelat in idag!


gammal bild på mig och lillasyster. älskar dig Elin !!! <3

hej hej hemskt mycket hej

ligger i min calefornia king bed och kollar som vanligt på oc. nästa avsnitt passar mig utmärkt titelmässigt , The lonley hearts club! lite ironiskt okej..

idag vaknade jag kl 10 och stängde då av tvn.. den stod på hele natta för ja somnade ifrån, o då tjuter den astyst så när ja vaknar o den har vart på så har ja ont i hela huvet o öronen typ haha. men ja somnade om o vakna kvart över 1 , say WHAAAT .. oops ;)

men idag har jag gjort lite roliga saker, började med att mysilipysa lite i studion, fick ÄNTLIGEN igång mitt piano i cubase !! men råkade efter ca 2 timmars lekande med knappar o funktioner göra nåt och sabba allt så nu vet jag inte längre hur jag ska få in ljudet i datorn från pianot igen (!!!!!!!) . jag är ju skrattretande hahaha! Men jag begav mig till vänersborg och lämnade in lite filmer på hemmiskvällis och köpte lite saker och sen åkte ja hem o spela in en cover istället som finns på facebook. The trouble with love is - Kelly Clarkson!

Idag flyttade mina två favoritskåningar till killar upp till stockholm.. Ted och Robin ska bo tillsammans i ett rum nånstans. Men det är exakt lika långt till stockholm som skåne från mig typ så för mig blev det noll skillnad :) lycka till i alla fall med musiken och livet med för övrigt!

känner nu på kvällskvirren att jag börjar få ont i halsen .. ångest. när jag är hemma och ledig och kan spela in så skulle det väl passa utmärkt att bli sick ! tajmar allt så himla gött jämt ..

såg denna roliga grejen med, haha:

"The awkward moment when you're expecting 2012, but you only get 2011S"

skitkul .. hoppas inte jorden går under , jag orkar inte med det! hoppas även ni mår bra hemma i sverige stugorna! käkade precis chokladpudding med grädde o neverstop, så Jag ska inte klaga :)

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar