tisdag 24 januari 2012

städ dag!


tjaaaa

nu städar ja mitt rum. upptäckte att ja inte ska äta mer i sängen efter att ha spillt chokladsmet, hällt ut mjölk o tappat blöta hallon i den på samma dag. ni kan ju tänka er hur de såg ut? röda fläckar, bruna fläckar o mjölken blev änna gulaktig.. hahahaha vidrig tjej men sjukt gött att byta lakan :)

de är de bästa ja vet, eller de var det.. när jag var liten så var duscha det tråkigaste ja visste, så mamma fick tvinga mig (HAHA) jämt, och de fanns de tillfällena när hon hade gjort de och jag kom in i mitt rum helt naken o frös ihjäl, då hon hade bytt lakan som lite "överraskning" för jag hade vart duktig o duschat! iskallt till en början men sover man någonsin skönare än nyduschad i pluffsiga fräscha kalla lakan? helt underbart! så gör hon tyvärr aldrig längre.. haha

nu ska ja ta tag i lite pappersarbete faktiskt, hur vuxet låter inte det?? njaa.. det är i och för sig bara ett papper typ men fortfarande paperwork ;) längtar lika mycket än till spelhelgen nästa helg.. och innan den ska ja hälsa på först hos min Maikel i gbg, o sen hos min Palle i falkenberg innan de bär av mot Malmööee ! de kommer bli svårslaget!

fick även reda på att jag ska jobba i helgen, lördag bara iof men gött me lite cash. de kan ja behöva! jobbsökandet går ju åt skogen ändå. FÖRRESTEN de GÅR ju inte vända rätt på dedär jäkla dygnet!! hur ska ja göra.. :S

ha en bra dag alla sötisar! take care and never forget who you are
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar