lördag 14 januari 2012

STOCKHOLM BABY !!


okej.. nu var de ett tag sen. för impulsbruden i mig kom fram i söndags. ja, som ni vet åkte vi o såg på robin moa o amanda i jpg.. efter det ringde robin o fråga om vi kunde komma till station o träffa honom lite. ja sa vi och åkte dit. på väg dit kom jag på: varför kan inte jag åka till stockholm? för jag inte har några pengar. juste! Men så fanns ju alternativet att låna av mamma så ja gjorde det och kom igår kväll hem från stockholm efter 5 nätter haha!!

ja hade med mig en tandborste o har köpt kängor för 75 spänn på rean då converse var alldeles för kalla för snöstorm, köpt nya kläder på rean o allt möjligt. sov hos olika rivaler ja har i storstan o har haft de hur spontant o bra som helst!

Jag åkte som sagt tåg till stockholm från jönköping efter robins konsert tillsammans med honom. väl i stan mötte martina oss o vi käkade på världens äckligaste ställe. (ja tog nudlar när ja kom på att ja hatar det) sen gick vi runt i stan o visste inte va vi skulle göra, Ted skulle möta robin men babyface hade tydligen somnat så vi gick till friday's o sen kom även bebisen dit. där drack vi lite vin o öl o sen skiljdes vi o åkte hemåt.

Nästa dag var ja me märtis o träffade senare mickispickis har ja för mig .. de va längesen nu haha! Jo juste ja åkte hem till henne o vi handlade o käkade lax me pasta o örtsås. our favorite! m-m-mm!!

nästa dag var jag med mickis, annica o emil i stan o vi käka o fikade lite.. sen åkte ja hem till robins lägenhet o hälsade på grabsen . mysigt place o ja längtar tills jag hittar min lägenhet i stan!! :))) har alla tentaklar ute o redan lite respons på det ! jag fick där skåda robins som alltid sjuka musik-snille till huvud o var med när han skrev en sjukt bra låt. riktigt riktigt spännande att se vad folk kan tycka om den!! :)

dagen efter de hängde ja me annica! myspys annica <3 vi hade jättemysigt hela dan o shoppade i vällingby, käkade pepparkakshus hemma hos henne o bara pratade o pratade. jättejättebra dag! Sen åkte ja hem till mickis igen o hon skulle ut med sin kompis på kvällen , så jag hade myskväll med mickis mamma :) superkul o vi kollade på 40 year old virgin! haha

dagen efter det gjorde mickis o ja lite ärenden först, sen gick vi på stan hela dan. mickis åkte o tränade o ja åkte hem till robin igen. hon skulle komma o hämta mig men blev sjuk efter sin träning så de blev inget med det.. hon ville gärna träffa robin men de får bli en annan dag! de va möjsigt i alla fall.

sen åkte ja hem, sov som en stock, o åkte hem med mammas jobbarkompis carina i BIL (halelujah), så ja kom hem igår kväll lagom till the voice :D

ikväll blir de jobb på kronan som bartender! de blir nice hoppas jag, ses vi där??

jag har fått motivation till att flytta till stockholm INOM EN SNAR FRAMTID nu. kollar lägenhet, boende, alternativa rumskamrater haha, o allt möjligt. min plan är att jobba ihop en startsumma med pengar och sen bah DRA VA. haha.. men jo, söka jobb i stockholm o in princip bara dra dit. sjukt taggad !!

ha en bra dag, skriver mer imorn!
puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar