måndag 30 januari 2012

sweet november!


hej!

jag har gått upp klockan 10 idag, ja klara det :D !! back on track! ska sova tidigt idag med annars failar jag big time!

annars har ja knappt gjort nåt idag, spelat in lite liveklipp i studion som ja kanske lägger upp, men mest längtat till onsdag då ja åker iväg på min södra-sverige-tour!

jag har sett en film idag som maikel sa att ja skulle "ladda hem", hallå ja gick till hemmakväll flo såklart.. hjälp. de var i alla fall sweet november. jättefin film men lite konstig tjej. men man förstod sen. jag är ju trög när de gäller filmer och har en väldigt liten grupp som jag verkligen tycker är bra. etta ligger väl get him to the greek . HAHAHA skrattar när ja tänker på den!

tänk egentligen vad patetiskt det är.. skitsnack, vad tjejer kan må bra av det? tjejer kan leva på det i flera timmar!! sitta i ett rum och bara snacka om andra! Och helt ärligt. visst är det roligt tjejer? Men vad fel det är, och vad lättroade man egentligen är. det slog mig igår, även fast jag tycker det är sååå fel och att man inte pratar om människors privatliv när dom inte själva är med så finns det ju inget mysigare än att sitta och dricka te i soffan och snacka skit. så himla kluven, hatar det men älskar det. jobbigt :S

nu ska ja förbereda för sängen! vill inte vända tillbaks mig igen ;)
Puss o kram på er!
<3
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar