söndag 15 januari 2012

trötttt


heeeej duders!

nu ligger ja här lite halvmör efter en kväll som bartender. kvällen var helt okej, de är inte ofta de inte finns mycket att göra i baren en lördagsnatt men de va inte sönderstressigt heller vilket var skönt. jag träffade massa godingar o jobbade med petter. så de va nice! jag kom hem imorses vid 5.. vaknade 11! dumma mig

så idag blir de att "chilla galet" HAHAH JA DÖR .. så töntigt att säga så! men nu gjorde jag det så ja får stå för det. och bara mysa i sängen hela dan. ja är förkyld fortfarande så vill inte träna. plus att jan og hade somnat på vägen ut genom dörren så slut som jag är..

vill få motivation till att spela in my shit i studion! de ska bannemig mitt album heta sen. för de kommer i simom tid! lisa dahlöf - My SHIT. hur coolt som helst..

ja ja, då ska ja nog ta en liten nappis o sen förhoppningsvis vakna. försöker få crille att komma o hämta sesång 3 OC och köpa med sig godis om han ändå ska hämta det.. haha ! snällt..

ha en bra o skön söndag! Ni vet att idag FÅR man ha ångest om så är fallet :)
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar