söndag 1 januari 2012

välkommen 2012!


hey duders och HEJ 2012 ! :D

nyårsafton är förbi för 2012:e gången och det var muchoo nicly. trerätters hos matilda och sen fram på tolvslaget , smälla våran bandit , och sedan på efterfest på torsvallen .. över lag helt okej kväll!

idag har ja o tildis myst hela dagen hos henne i soffan o sängen. förflyttade oss mellan olika bekväma och mjuka platser haha.. sen kom mami o hämtade mig o vi åkte hem, käkade lite sockerkara med CHOKLADBITAR i (shit man moment) och gick sedan på en prommis till stallet o mockade ur hagen. mysig dag! men fruktansvärt seg, så nu ska ja kolla hangover part 2 och sen sova tror jag..

men 2012 då. Nyårslöften? Nej, jag tänkte inte ha det, och speciellt inte såna töntiga som att jag ska träna mer, inte äta godis och vara mer nyttig för sånt funkar inte på mig utan har i stället motsatt effekt typ tror jag. så jag har ett löfte som är väldigt bra, det visade sig när jag tänkte efter det gångna året och tänkt igenom mina brister och grejer som skett. här följer Lisa Dahlöfs nyårslöfte 2012.... badomtsch!

VAD SOM ÄN HÄNDER , FÖLJ DITT HJÄRTA !
<3

då kommer allt bli bra detta året. jag hoppas de inte stämmer att jorden går under den 21/12-2012. dels för jag vill fira jul minst en gång till men jag vill även leva ett tag känner jag.. skaffa familj och barn och försöka lyckas med mina drömmar. men vi får väl se om vi vaknar upp den 22:e eller inte ;)

fick lite ångest i morse. för vet ni vad? I år fyller jag 21 !!!!! hahahaha

ha en bra start på det nya året allihopa, och god fortsättning!
Puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar