måndag 13 februari 2012

13 februari


heyyy

har suttit o kollat på en livechatt me robin på hans kompis blogg. han är knäpp

blir så ledsen när livet tar såna vändningar som man inte är beredd på. allt kan bara ändras på mindre än en fjärdedels sekund.. det är så fruktansvärt!!!! usch vet inte vad jag ska skriva, det finns inga ord. jag tänker på er <3

jag och eva gymmade ikväll, jag gick min mil men ville ändå gymma också! de gick bra men ja slutade springa på löparbandet när ja fick hjärtklappning o ont i bröstet haha. okej inget att skratta åt då jag fortfarande inte är hundra frisk. men de låter ju som jag är 99 år..

imorgon är jag HELT ledig. ska gå min power runda men sen blir det nog övning hela dagen tills fredagen. laddar!!!!!! mer än nånsin! :)

nu ska ja se nåt gammalt avsnitt av sofias änglar, blir lika glad och ledsen samtidigt varje gång! Så vet man inte riktigt vad man är så kan man ju se på det vilket fall.. imorgon är min första alla hjärtans dag utan årsfirande på 5 år. men jag säger som de flesta.. den dagen är ganska konstig.. man ska ge kärlek 365 dagar per år och inte ha en avsatt dag för att uppskatta de man älskar. dessutom har inte alla en mamma, pappa, syskon, partner att fira med eller förlorat denne i olyckor med mera. hur kul tror ni det är för dom? nej precis. inget stort alla <3-dag fan.

är det inte mer romantiskt att en helt spontan helg bli utbjuden på en rolig week-end nånstans än på självaste alla hjärtans dag när man nästan "måste" för traditions skull.? Det tycker jag :)

nu ska ja sluta pladdra.. puss o kram på er!
/lisa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar