tisdag 14 februari 2012

allmänt skön kväll!


hej min lilla bloggs fina läsare!

Jag sitter här i soffan och väntar på grammisgalan som börjar om 2 timmar. det finns alltid saker att se på så länge, till exempel äntligen hemma eller wipeout winter! Sånt löser sig alltid :)

Jag har nu bestämt mig för låtar och låtordningar inför fredag, det känns skönt. nu får jag inte ändra mig mer!!! Får panik på mig själv.. Det dumma är att jag antagligen får låtarna på torsdag kväll - vilket betyder att jag kommer behöva sitta uppe halva natten och spela in stämmorna inför fredagen då jag ska gå upp halv 5. Hade velat sova lääänge då.. :( blir sliten i rösten av lite sömn!

Jag var i alla fall ute på min runda förut, de blev en pölsar-runda! Inte plogat nånstans nästan, så de var en utmaning.. men jobbigt och skönt i benen! Nästan hemma ringde min fina Denise och vi pratade och babblade i över en timma om alla problem runt om. det blir tyvär alltid det som ämne men det är väl för det alltid drabbar oss.. :) (utan klagan i rösten) Jag tror att man utvecklas och blir starkare allt mer tuffa perioder man har i livet, och är det något min fantastiska vän Maikel har lärt mig så är det att man går alltid ur relationer med vilka människor som helst med lärdomar och erfarenheter. Inte alltid bra erfarenheter, men alltid lärdomar! Där efter ska man ta med sig det i livet och utvecklas som människa. Det är verkligen sant!

Imorgon ska jag gå upp vid 9, åka till Bella i Trollhättan, vi ska ut och powerwalka, äta frulle och sedan färga mitt hår som kommer låssna.. Men Denise ska få klippa en page på mig sen så det skiter jag i! lite tråkigt bara nu när jag ville spara ut till långt, men hellre snygg färg och kortare än ful giraff-färg och långt. skulle kunnat köra en saftey och färgat ljusbrunt nu o sparat men ja ska ta mig fanken va blond så jag är nöjd nån gång innan jag gör nåt förhastat!!

Efter det ska jag i alla fall till stan o Etage och byta lite saker som var för litet (freebra. haha) och en trasig tunika jag köpte i lördags. Plus att jag ska köpa exakt likadana skor som ja redan har fast fräschare bara för dom gamla är i göteborg, slitna, och söndriga. Det är värt de för ja älskar dom! De sura är att i sthlm är dom nedsatta till 70% men inte i trollhättan.. jaja!!

nu ska ja sluta tjata.. känner mig hyffsat lugn inför fredag! Tanken på att mamma och elin är med ger mig nervösa vibbar, men att Maikel är med gör mig lugnare, han och jag skämtar och skrattar jämt så de ska bli skönt med lite garv innan!!

Ha en underbar kväll allihopa!
Puss o kram <3
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar