onsdag 15 februari 2012

Blondies do have more fun

oj oj oj grabbar, jag är verkligen blond! :D

but i like it :) jag som aldrig skulle "kunna" bli blond enligt frissepissan. Amen tjena, behöver klippa 5 cm av topparna som är slitna o inte klippta på år och dar men resten är skitsnyggt o inte slitet alls :D jättekul! Bella hjälpte mig, TACK!!

sen åkte jag efter hårfärgningen och 500 liter kaffe hos bella och hämtade elin på stationen, och vi åkte till stan. bytte lite saker o köpte nya saker! Som man gör i stan :) Elin köpte en mössa till exempel.. Sen åkte vi hem och färgade våra hår, jag färgade sista slutspurten o elin färgade lite slingor som mörknat!

Väl hemma och efter det så övade jag på mina två låtar tills i övermorgon då det är sökning.. waah!! börjar bli nervöst! De känns okej. är fortfarande kluven på låtarna vilken ordning hit o dit men har i alla fall fått båda nu klara och de är in princip bara att åka. oj shit va de pirrar i magen när ja tänker på det..

ska öva imorn med så de känns bra. sen åker vi sjukt tidigt! Men ja ska se de som en kul grej, hur långt kan jag gå? Det jobbiga för mig personligen är att jag vill gå hela vägen och har ingen plan B förutom att försöka igen nästa år om de skiter sig nu o plugga ett år. det är min dröm och blir väldigt jobbigt om den går i kras! Men som sagt, man kan söka igen :)

Snackade me Maikel innan, och man kan ju ha sån sjuk otur med vilket juryrum man kommer in i.. Kan komma in i värsta bitter*****-rummet där de inte går smila in sig över huvud taget, och så kan man komma in i rum där goa människor finns o puschar o stöttar o diggar. Jag ska slå bort allt och spela på min charm, den går hem ;) eller.. vi får se helt enkelt! Jag är en man utan komplex!

Nu ska ja snart sova, trött redan.. ovanligt! Hoppas alla mår bra som vanligt..
Puss o kram på er <3
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar