lördag 18 februari 2012

bowling o mysmiddag


Hej på er!

Hafe en mysig dag, började med att bli väckt av Dexter som hoppade upp och brummade i sängen 11.40.. hade inte vaknat en enda gång på natten, helt sjukt va skönt ja sov!! Kändes att de va mycket spänning och nerver plus lite sömn som behövde tas igen. Jätteskönt!

vi var precis iväg och bowlade och käkade middag på buddys i trollhättan, jag, matilda, mamma, pappa, elin, susann, kim, lotta och susanns kille simon. jag suger tydligen på bowling nu för tiden. kanske för ja aldrig orkar välja ut nåt eget klot utan tar de som finns i hållaren o antingen fastnar me fingrarna eller tappar pga för stora hål. Jag gör som dom flesta, skyller på klotet.

Imorgon ska jag också sova ut, och sen tänkte jag spela in en Kelly Clarkson-låt. Vilken de är får ni se när den kommer upp i sinom tid! Riktigt bra i alla fall med ett fett sjukt bra budskap!

förresten, jag kom på mig själv igår kväll vad livet kan vända. vanligast är väl att det vänder åt det negativa hållet, med dödsfall eller sjukdomar eller annat, men även åt det positiva! Det spelar ingen roll vad det handlar om, men när det väl gör det så känns allt så mycket enklare. wow vad det är härligt att leva då, man känner att ingenting kan stoppa en och att livet är en enda stor resa, där man måste kriga för att lyckas med det man vill. jag tänker kriga!!

jag är också så fruktansvärt glad och stolt att jag har så fantastiska människor runt mig, alltså mina närmsta. min familj och mina vänner, främst Maikel. Vilken människa, en ärligare människa hittar du inte! jag är så lycklig att jag har alla jag har!! Tack gode gud för dom!!!

nu ska ja mysa o sova me mitt godis från hemmakväll! vi hyrde två filmer med, titlar - oklart.

här är en liten grej jag halft kom på.. som faktiskt betyder nåt!
"You always say that time flies by, but don't forget that you're the pilot."

Glöm aldrig att kämpa för det ni vill, tro på er själva och stå för det ni gör!
Puss o kram <3
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar