onsdag 22 februari 2012

fotsulor... aj?


glimmabild, palle, danne o lisa!

hey!

den igår totala ångesten är idag ganska obefintlig.. den finns, men nu är de mest framtidsångest! Man vill lyckas med sin drömkarriär men kan just nu inte göra så mycket mer än hoppas och tro, böna och be, leva livet så länge och se till att aldrig ge upp. men det är svårt! Man är på nåt sätt så maktlös om ni fattar..? Ändå inte.. hjälp :S

Jag började dagen med att vakna, YIPPIE!! :D sov inte speciellt länge inatt men ska sova tidigare idag.. jag gick ner o käka frulle, sen gick jag jätteraskt i en halvtimma på gåbandet. utan skor eftersom att jag har använt dom utomhus. det gick kanon till en början men sen jäklar.. efteråt, MINA sulor!!! Ligger nu i sängen o känns som jag har blodiga blåsor på hela trampdynorna.. :( de fanns en anledning till varför mamma sa att man alltid skulle ha skor på bandet!!

Men jag tog mig i kragen, hoppade in i duschen och åkte till grästorp och köpte en present till mamma. Hon fyller år imorgon! Hon kommer bli jätteglad, i år blev det något i den lite dyrare varianten.. hon kanske läser här så vill inte avslöja nåt !

Efter det tog jag en lång fika och pratstund med Lisa Körven på fiket! Jättemysigt. Vi ska fika igen på fredag men med utökad trupp och Agge i spetsen.

nu ska jag söka jobb! Massa kärlek till er!!
Puss o kram <3
/Lissssaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar