fredag 10 februari 2012

FREDAAAG


fredagsmys och en vecka kvar till sökning!

God förmiddag!

Jag har börjat gå upp halv 10-10 varje dag vilket är skönt, att ha en del av dagen framför sig. Ligger nu och tittar på efter 10, och fick mig en glad överraskning när en stor fröjd för ögat satt där i soffan med gitarren i knäet och tatueringar på hela kroppen. brolle såklart! Han är så fantastiskt klockren på alla sätt :)

Idag ska jag gå ut på en lika lång promenad som igår i solen, det var helt underbart! Musik i öronen och uppfriskande luft i lungorna :) Ja det ska jag göra idag igen. Sen ska Elin hämtas efter skolan, jag ska fixa lite mer med skolpapper, hoppas på att få hem min karaokebakgrund färdigmixad av Marcus som hjälper mig då jag skickade tillbaks den med en punkterad lista vad jag ville ändra. Spela in stämmor när den är klar och bara kötta, ladda och öva för idag är det EN VECKA KVAR till x factor. pirrar i magen när jag tänker på det!

Imorgon kväll skulle jag ut och ha superkul med mina tjejer. Det blir jobb istället, på kronan där dom ska gå ut.. suck, kul att se dom ha hur kul som helst när jag står och jobbar! Men hjälp vad jag är dum, jobb ska man inte tacka nej till och jag ska inte dricka innan mitt sök ändå! Det känns bra! :)

Nu ska ja se på Katrin Z på efter 10, hon är intressant och jag gillar henne mer och mer!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar