onsdag 29 februari 2012

härlig dag :)


hallå hallå!

som jag sa igår, mådde mycket bättre idag! Vaknade halv 12. *host host*
gick ner o käkade, sen ringde matildus. hon sa att de va billigt att hyra skrillor, nej skidor heter det, på sporttorget i vara. så jag ringde dit o sa att ja kom dit under dagen o provade!

Har jag ens sagt att jag ska åka till sälen på söndag? haha.. vet inte, kanske har glömt det..? aja, om inte - jag ska till fjällen på söndag! Men de blir en kort visit och jag är hemma på onsdag igen i flo :)

så ja åkte till matilda o vi hade matlis-time och käkade fläskfilégryta och kollade gamla bilder från gymnasiet.. hjälp va kul det var! vi ska fortsätta på lördag.. :)

sen kom jag hem och tränade på bandet, och nu kollar jag en helgalen fest på livestreemen på big brother.. intriger och kärlek i luften! de är underhållande :)

nu ska jag snart sova! en hel dag imorgon att stendöda! har en sak inplanerat, min promenix! men inget mer.. packa sälengrejer kanske! Hoppas alla mår som man ska , BRA!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar