söndag 26 februari 2012

jobbigt för hjärtat


inatt jobbade jag, en dålig kväll med dåligt betalt. men det gick bra och det var roligt! Jag stod ensam i rockbaren och är stolt över mig själv!

Ligger nu i sängen och känner mig alldeles tom. Har precis läst Elisabeths blogg (joelisacadam.blogspot.com) och sett att min kommentar som jag mailade henne finns med och att den gått rakt in i hjärtat på henne. Åh, på nåt sätt gör det bara ont. Jag känner med henne och förstår hennes ångest, men ändå är hon så stark. Det är så orättvist.. Så fruktansvärt orättvist.

men jag vet att vi kommer återförrenas efter döden allihopa och tvivlar inte på det en sekund! men just nu, NU gör det ont!!

det är soligt idag och jag har varit ute och solat snoken ett tag. Har ingen riktig motivation över denna dagen över huvud taget.. kanske skulle gå ut och gå i alla fall? Så har jag gjort något och kan rensa huvudet på tankar.. Just nu går alla tankar till Elisabeth och hennes familj och jag känner att jag behöver gråta av mig lite! Samtidigt som man känner så så känner man sig hemsk. "varför ska jag vara ledsen? Jag har ju precis INGEN aning om hur dom har det och ingen anledning alls att vara ledsen om man jämför med dom" Men jo, medlidande kommer man inte ifrån..

ha en fin vårdag ellesammans, jag ska städa mitt rum och gå ut och gå nu!
Puss o kram , och snälla TA VARA på varandra.. men vet aldrig när det är för sent! På riktigt..
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar