lördag 25 februari 2012

Lördag


gammal bild från första festen på furuboda. laddade upp me lax! de va en sjukt rolig kväll med mycket asgarv. speciellt när robin halkade på isen. HAHAH jag DÖR när jag tänker på det!!! xD "Jag ramlade inte precis, det kan inte va möjligt! Nej de är inte sant!!" hahahahahahha

i alla fall, tjenare

här ligger jag i sängen och är allmänt trött. jobbar ikväll på casa!

har sökt jobb och sådär.. blir alltid lite hängig och deppig när jag inte riktigt har något att se fram emot, eller när något jobbigt beslut väntar. men såna dagar får man ta och hoppas på en bättre imorgon!

Blev jätteglad inatt när jag kollade min mail.. Jag mailade Elisabeth och skrev vilken fantastisk människa jag tycker att hon är och fick ett så otroligt fint svar som jag aldrig kommer glömma..

"Tack för de fina orden =) Änglar finns, du är en. Kram Elisabeth"

DET gjorde inte bara min dag, utan en stor del av mitt liv! Vilken fantastisk själ!!

nu ska jag gå ut och sjunga lite i sudion, de piggar alltid upp! Har redan käkat chips och dipp idag.. plus viktväktargodis.. så de jämnade ut sig! haha

imorgon ska robin spela in sin första musikvideo. på en tagning med massa statister, helt sjukt! de trodde vi inte för ett år sen..

hoppas alla mår bra!
Massa kärlek från mig!
Puss o kram <3
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar