måndag 13 februari 2012

Måndag.. 4 dagar kvar!


Hej alla fina vackra människor!

Kollar lite halvslappt på reprisen från melodifestivalen.. måste säga att ulric är en charmig liten prick, ingen jättebra melodifestivallåt men absolut värd platsen i globen :)

jag har varit ute på min mil idag igen! Hoppas jag är FRISK imorgon, helt superfrisk. Håll gärna tummarna för det! Jag vill inte ha panik över att vara sjuk dagarna innan.. men de ska allt lösa sig ändå :)

har övat lite idag och ska göra det mer sen. vill inte slita sönder halsen bara, men de gör jag inte.. funderar på min andra låt jag ska ha med mig, börjar nog ha bestämt mig för vilken det blir nu!

nu ska jag zappa lite, kolla lite kanal5 play som ja har missat o bara chilla här i fina flo! Vi kanske hörs senare !

Puss o kram <3
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar