torsdag 16 februari 2012

Sökning IMORGON


gammal bild från barnkalas med No Limits när Hannis fyllde år!

hej!

Nu sitter jag still en stund i studion mellan övande och övande. Rösten börjar ge med sig så jag måste vara rädd om den.. Min största rädsla inför morgondagen är att jag ska tända till för hårt och bli överexhalterad och bli anfådd och hes. det har nämligen hänt innan när det varit skarpt läge för jag dansar för mycket haha.. måste försöka tänka på det. därför har jag bestämt exakt hur jag ska göra och röra mig på golvet också så det inte uppstår impro-dans för då jäklar kommer tröttheten när ja dansar loss kan jag lova.. haha

De känns ändå okej. Det ska vara ROLIGT. jag är jättenervös men som vanligt låtsas som ingenting. jag fick reda på att jag kommer få sjunga i ett juryrum, en eller två låtar, få ett ja eller nej, och om man får ett ja så ringer dom upp ifall man blir en av de i urvalet att va med på tv-sändning. ni hör, där börjar tv liksom.. Man har inte så mycket talan. Men jag hoppas att jag ska sticka ut med mitt platinablonda hår och röda läppstift och va mig själv, en glad tjej! Det kan räcka längre än man tror!

Nu ska jag öva vidare!
Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar