måndag 20 februari 2012

Stronger


hej! :)

Här sitter jag i flo, känner mig klumpig o äcklig, har käkat negerbollar o kollat på film. har iof lite ont i halsen, men inte jätte. klockan är 4. känner ni igen känslan? inte gjort nåt vettigt!

Lagt upp min Kelly Clarkson cover dock! Det var som ni säkert kunde gissa Stronger (What doesn't kill you). I helhet nöjd, men aj va ont i gjorde i mitt musikaliska hjärta när jag igår kväll precis skulle göra sista slutspurten, höja ett spår minimalt för att sedan exportera audio mixdown, alltså göra klart till mp3fil. då LAGGAR datorn och jag kunde inte minnas när jag sparat sist. ÅNGEST!! TOTAL! så därför är jag missnöjd med många delar som enligt mig är falska men lägger ändå upp den som jag gjort den nu. Synd att slutresultatet inte blir som ja ville, men jag har inga komplex :D är nöjd ändå!

På min fb finns en dropbox-fil ni kan ladda ner. är vi inte vänner så är de bara att fråga, vill såklart va vän me mina bloggläsare :)

Vet ni, lyssna på den texten och bara ta in vartenda ord! Är det någon man är sur på för något eller besviken, sårad, ledsen - ju mer känslor desto bättre passar låttexten för just dig!

What doesn't kill you makes you stronger
stand a little taller
doesn't mean I'm lonley when I'm alone
What doedn't kill you makes a fighter
Footsteps even lighter
Doesn't mean I'm over because you're gone

lyssna, var förbannad, och känn hur överlägsen du är mot de idioterna!!

jag skulle gått ut och gå idag. hade solen funnits framme så hade det varit jättehärligt, men de gråa gör de så tråkigt. Nu sitter ja inne o har inget att se fram emot riktigt förutom resten av mitt liv som iof är en himla massa!! Vad glad man ska va över det! men jag tror jag ska göra steg 1 som är att städa mitt rum och packa upp väskan från spelhelgen vecka 5. HAHAH!!

Hoppas att alla mår bra och tar vara på var dag, även om man är sjuk eller frisk. Denna dagen kommer aldrig tillbaka och är man positiv så får man med sig någon ny lärdom för varje dag!

Förresten ska ja på skidsemester v 10 :D me matilda, hennes boyfriend och en till! Ska bli skeetkul!! :D

Puss o kram <3
/Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar