måndag 19 mars 2012

hej på er pussgurkor


kolla vilken söt liten tjockis jag hittade, som nu redan fyllt 3 år! stor tjej. grattis i efterskott lilla skruttan minea <3

hej :)

ville bara titta in! jag vet att ja suger på att blogga just nu, men då blir de bara krystat och en jobbig grej att göra det så jag låter sjukdomen hålla i sig tills den är över och tills jag bloggar med glädje igen! smart va, mindfuckar mig själv :)

jag är inne i en riktigt stor sakna robin period.. usch, vill bara krama honom men han är 40 mil härifrån. han har skrivit lite nya låtar som jag ägnar dagen åt att bli uppdaterad om och han är en riktig gåva från himlen. jättestolt över min vän!! Tänk när vi satt och fjollade vid flygeln och jag låg på golvet av garv när han sjöng bland annat fix you.

"lights will guide you home, blablabla..., and I will try......to fuck you"

helt dum i huvet! nej nu ska ja ut igen, har solat topless i en timma i flo, fördelar fördelar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar