fredag 2 mars 2012

Jag saknar dig


Se på filmen "Jag saknar dig" och lär av livets tuffa och orättvisa väg och läxa. och för allt i världen, TA VARA PÅ VARANDRA. har du ett syskon du kanske inte alltid älskar, visa ändå att du faktiskt inte hatar! Jag måste själv bli bättre på det. inte för att jag visar att jag hatar Johan eller Elin, men visa mer och tydligare hur mycket jag faktiskt älskar dom! Jag har fått möjligheten att växa upp tillsammans med en syster och en bror, det är inte alla som har!

Har du gnälliga föräldrar som går dig på nerverna, se filmen och känn efter. Är det verkligen så jobbogt?

Jag får ångest när jag ser en sånhär film, men samtidigt är det för en god sak. Man blir fruktansvärt vaksam över vad man faktiskt har, och jag bara önskar och ber att jag aldrig nånsin kommer behöva vara med om något liknande i mitt liv.

I filmen fanns även något som blev min och Martinas absoluta favoritlåt i alla genrer. Tror den ger bäst intryck av att se och höra den i filmen, men den finns på spotify och heter Turn The Tide - AiluCrash. Så fruktansvärt bra låt... LYSSNA!!!

Jag har umgåtts med martina hela dagen, vi var i flo och spelade lite musik, och sen åkte vi till grästorp. Köpte sallader på N3, lakritsklubbor och hyrde film på shell och myste i "hennes" lägenhet. Jättemysig dag! Men nu måste jag sova för imorgon blir det en lång dag!

Massa massa massa kärlek, tänk till innan du klämmer ur dig dendär onödiga kommentaren!! Du kan ångra det så djupt så du hellre önskar livet ur dig själv!

Puss o kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar